3 dagar gick så fort!

I e dag har ajg jobbat solo på CC och det har gått så otroligt bra om man jämför med hur jag trodde det skulle gå;)
Jag har just börjat komma in i det och det är hur roligt som helst, jag storm trivs:)

Jag har drabbats av något som heter nackspärr, så jäkla skönt alltså! det är mest i ryggen, så jag går nästan som en 80årig tant. det är så grymt jobbigt att ajg nästan inte vill sitta ner:/
Tur som var så har jag en underbar sambo som är så otroligt bra på att massera. Jag ska bjuda henne på middag för som hon har kämpat med alla knutar, det är helt otroligt och att hon har orkat:D

I morgon ska jag möta upp sandra och vi ska sedan vidare och ge blod. Jag har aldrig lämnat blod tidigare men det ska nästan bli lite roligt, dock inte för sandra. När jag lämnade prover sist var hon inte det stödet jag ville ha undan satt och sa -tänk om du har det här eller det här! så jag vet inte vad jag kan förvänta mig i morgon men vi får se:D

i morgon är jag ledig och jag ska hinna med en hel del!
-städa rummet ( det är inte så stökigt men kan vara skönt om man kunde gå på glovet iaf)
-tvätta( inga sockar kvar)
-lämna blod
-handla ( finns fan inget ätbart i huset)
och kanske något mer men det kommer jag väl på imorgon:)

nu ska jag sova men först måste ajg bara säga till min underbara mamma!
Glad morsdag! Älskar dig!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback