18 AUG

oj så länge sen man var in här och skrev. Det är nästan så att jag får torka bort dammet som blivit;)

nja jag har helt lagt bloggen på sidan denna sommar:/ mest för att jag har jobbbat som ett svin och knappt hunnit med något annat.. jag är kvar på cosmopol och har fått fortsatt vik där till december:D jag trivs som fisken i vattnet på det där stället, äntligen ett jobb där man känner att det ska bli kul att jobba:D

Jag har varit ledig nu i två dagar och inte hunnit med ett skit, jag var ut i går så har legat bakis halva dagen som blev det en fika på stan..
Det blev en riktig tjej kväll igår, vi var hos frugan och förfestade lite sedan blev det utgång men som det alltid brukar vara så är förfesten roligare än utgången.. speciellt när man är med ett härligt gäng tjejer:)

lite trött ju men kan inte riktigt somna än eftersom jag jobbar natt i morgon så måste vara vaken en lite stund till, jag kanske slår på en film eller nått;P sällskap?

I morgon ska vi äta middag och säga hejdå till erika som flyttar från stockholm tillbaka till linköping och sedan ska hon plugga utomlands så vi får se när vi träffar henne igen:(

nja nu ska filmen slås i gång så jag drar vidare..

ha de!