"Titta månen!! ... oj det var visst en lampa"

Hoppas ni hade en lika roligt midsommar som jag hade!
Jag och erika tog oss iväg till tyresö där tobias bor:) Grillning och massa annat gott var på bordet, fy fan vad hände med att vara nyttig;p
vi var ett gäng norrlänningar:) Stefan och Tobias är från piteå. Erika och Linnea är från boden och jag och sofia vär ju från den bästa staden luleå! Vi bestämde att vi måste få ett slut på vilken stad som är bäst.

STATSKAMPEN!!
första grenen var kupp alla lag mötte alla och luleå var överlägsna och van viktiga 3 poäng! pite fick två och boden ett poäng..
Andra omgången var flippkupp.. där var luleå inte sämst men vi vann inte boden var vinnarna.. vi fick två och pite ett poäng.
Sista och avgörnade omgången var buzz! (assroligt spel) killarna hade ett litet försprång eftersom dom ägde spelet! men vi tjejer var då inte sämst.. haha kanske luleå som hamnade sist:/ hatar det spelet;P pite vann och boden två

pite vann allt med ett poäng, luleå och boden kom på delad andra plast.. så nu vet ni vilken stad som är bäst! men jag tror dom fuskade;P


När Erika och jag gick hem (lite berusade) slänger jag ut mig "Titta månen!!... oj det var visst en lampa" så tokig det kan bli ibland;)

ha de!

 

 

lång vecka!

gud jag jobbar verkligen som ett svin och denna vecka är den värsta hittills:/
det har gått bra vissa dagar men andra har varit värre och denna dag var en sådan..
Plus så har jag och tjejerna börjat på en liten diet, så man är ju sugen på allt som man kan få tag på;P Jag började i måndags och när jag kom till jobbet så firar vi midsommarvecka där men glass i stora lass! En hel jäkla glass bar men minst 10 olika sorter glass och alla olika strössel sorter du kan tänka dig, och såser i alla smaker och olika frukter.. fan va less jag var.. Och GUD så sugen jag har varit hela veckan! fy fan va jobbigt det har varit. Jag är ledig i morgon men sen jobbar jag lördag, söndag och den där jävla glass baren är kvar till måndag:/ skit också:(

PÅ tisdag ska jag och köpa en ny mobil!! underbart längtar som fan!!

hehe glas midsommar alla!!

 

 

Man down

Jag vet hur du ser ut i inga kläder
Kan det va därför du blev obekväm när
Visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Samma grej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Jag glömmer aldrig dina hemligheter
Det du är räddast för fast ingen vet det
Visst du kan rycka på axlarna spela ball
Och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Vi stod i fönstret bara du och jag
Jag viska det jag vet att du vill ha
Du vill att alla ska se så jag håller kvar
Men när jag bad dig att vänta så var du redan klar
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Samma grej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Jag vet allt om dig
Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Ja, när du strippar och klär av dig är det samma grej
Jag vet allt om dig
Ja, när du strippar och klär av dig är det samma grej
Ja, när du strippar och klär av dig är det samma grej

JAG VET ALLT OM DIG
JAG VET ALLT OM DIG
JAG VET ALLT OM DIG!!
JA!!! JAG VET ALLT OM DIG!

 

 

Natt på CC

Gud jag är helt död i huvudet efter denna natt..
finns det något värre än att inte kunna räkna till 100 när man jobbar som kassör, även fast du ser vad du ska ta fram så står allt stilla.. huvva jag hoppas jag är på rätt humör i morgon annars blird et lite jobbigt igen..
Natten avslutades dock väldigt trevligt när jag och två brudar till från jobbet gick och åt frukost:D

Nu ska ajg sova till minst 16 så våga ringa, jag kommer inte vara trevligt;(