vecka 11

Tillbaka!! Jag har varit sämst den senaste tiden att skriva men jag har helt enkelt inte haft tid, ork eller lust:/
men nu har jag taigt tag på i det och här kommer allt;)

Jag minns inte exakt det jag inte skivit men jag får väl skriva det igen;P

måndagen den 14 mars var jag var på en intervju på stockholmstylisterna. Jag fick jobbet men slutade redan på tisdagen.. hehe! jag klarar inte av att sitta i telefon och ringa folk som inte vet att jag har deras nummer. Så det var slut på den historien och då var man tillbaka till att söka jobb..
När inte allt blev som jag hade hoppats på hos SS så bestämde jag mig för att åka till luleå och hälsa på alla hemma:)
Det gjorde jag helt rätt i, eftersom jag har varit väldigt mycket hemsjuk under den tiden:/
På torsdagen hade jag blivit bjuden på en bokrelease av sandra. Det var författaren Katerina Janouch
som skulle släppa sin nya bok amandas bok. Jag och Sandra kände oss lite gamla eftersom boken var menad till tjejer i typ 14 åldern:)
Ebba fick min bok;)

från mitt fönster i Luleå.

I luleå passade jag även på att festa lite med gisela som hade fyllt år veckan innan och ha en mys kväll emd lisa och lily:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback