intervju på stockholms stylisterna!

Innan jag gick och la mig igår tänkte jag inte alls på intervjuen men när jag skulle somna var det de ända som jag hade i huvudet! Jag kunde inte somna förän 3 och skulle upp klockan 7.. försov mig en timme också men jag hann ändå bra. Idag har jag varit på en anställningsintervju på stockholms stylisterna och JAG FICK DE!!! hehe...
Jag är på mycket bättra humör nu när jag kommit hem och fått tänka på det än vad jag var när jag gick där ifrån.. Jag vet inte riktigt varför jag var nere efteråt men jag tror det var ren lathet att jag ska jobb måndag till fredag och inte vara ledig.. haha lat som alltid men jag får om det här att funka;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback