Första dagen med Levis!

Idag var det första dagen med levis. Jag var så nervös att jag skulle försova mig att jag knappt sov något förra natten.. Jag somnade först vid 2 och vaknade vid 5 tiden och kollade på klockan och sedan vid 6, då var jag helt plötsligt pigg men bestämde mig att somna om eftersom jag knappt sovit 4 timmar.. Jag gick upp klockan 7 efter bara EN snooze, det har ALDRIG hänt tidigare! Jag var helt död men ville ändå vara i tid eftersom jag har lite för lätt att gå vilse i den här staden, vilket jag också gjorde;p

Men dagen flöt på bra och Cim som var min andra halva för dagen var jätte trevligt och gullig tjej.. jag hoppas jag får jobba fler gånger med henne;)

Imorgon ska jag en snabbis på stan och köpa lite hudvårds produkter och kanske ta en fika med någon rolig person men vi får väl se;P

 ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback