En tråkigt fredag blev något helt annat:)

I morse när jag vaknade så var jag på lite dåligt humör. För det första hade jag försovit mig en timme, jag hade ingenstans att fara men ville ändå vakna en "normal" tid.. Jag duschade och började göra mig i ordning för jag tänkte gå och handla, men sen ringde telefonen och det vara bara att slänga på sig kläderna och dra till stan.. Dom ringde från levis och ville att ajg skulle jobba. Det var en tjej som hade hoppat av mitt på dagen så jag började 14 ist för 12.. Jag fick just reda på att jag också ska jobba i morgon och det känns skit bra:)

Men vet ni vem jag såg på tunnelbanan idag!!
Jag var skit stressad och ser en RIKTIGT blong kille komma in. Han var ju söt tänkte jag! men sen började jag tänka var har jag sett han tidigare!? sen hände något skit roligt!
två tjejer går fram till han och säger ooooo hej!!! det är ju du! går det bra med musiken! det var några små brudar!!!
Då släpper allt.. det är ju Erik som vann idol för något år sedan..  lite coolt att se han tänkte jag och berättade för Andre vem jag hade träffat.. han säger bara - vem är det? då kände jag mig lite töntig men han var snygg men han borte inte färga håret sååååå ljust!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback