ändrade planer..

Nu har jag varit i stockholm en vecka och det var meningen att jag skulle åka hem idag men så blir det inte..

Iaf vi har fått våran lägenhet och det är sååå fin och jag trvis jätte bra:)
Jag sov första natten i måndags men har inte haft något internet men nu går det bättre, vi har än inga kanaler på tven men det ska fixas idag.. jag ska shoppa bort mina sorger i dag på stan..
Det var ju meningen att jag skulle hem över helgen och fira min farmor som fyller 80 år!
jag skulle komma tillbaka till stockholm på måndag kväll men nu har något kommit upp så jag måste vara här på söndag vilket betyder att jag inte kan fara hem.. INGA PLAN GÅR PÅ SÖNDAG ELLER SÅ ÄR DOM SLUTSÅLDA.. besviken som fan man grejen jag ska göra här är jätte bra så jag får hålla ut..

eftersom alla mina planer för helgen gick bort totalt så har jag inget att göra.. jag ska ev med johanna (min sambo) och ta några drinkar men vi ska se om alla ska med först och i morgon blir det nog lite alkohol ocks;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback