9 sep

fan vilken lugn dag det blev igår.. nästan lite pinsamt vad lite jag gjorde..
Min plan var att sitta framför datorn och skicka in mitt CV lite överallt men planen ändrade sig.
Jag vaknade ändå en bra tid där vid halv 11 och började tjorva på datorn sen blev klockan lunch tid så jag åt och började se en film mammut:) riktigt bra men lite hemsk. Iaf mitt i filmen kommer johanna hem och hon har tagit med sig simon.......Jag hade inge smink och satt i mina sov kläder..! det låter kanske töntigt men killar vi tjejer har ett morgonansikte som vi sällan vill dela med oss med...töntigt jag vet men fan ingen vacker syn hahahahaha!!

Iaf det blev inte mycket gjort igår, vi spelade spel lagade mat och pratade lite skit sånt som tjejer göra fast simon var med;P haha!!

Idag ska jag vara flitigare och göra massor, eller det som går iaf;) 
 
ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback