vilsen brud med koll

Igår skulle jag ta mig till stockholm. Jag bor nu ett litet tag hos mig kusin i uppsala och igår trodde jag att jag hade allt under kontroll men det gick inte så bra.. jag skulle leta efter en trappa som tar mig till tåget, den är säkert är 50 meter bred och jag gick förbi den totalt. Jag letade och letade, jag runt för att hitta den där trappan men ingen tillslut märkte jag att jag hade gått förbi den 2 gånger.. Total förvirring!
Tillslut kom jag till tåget och hittade rätt men då var mitt tåg inställt så fick vänta en halv timme på den nästa..

I stockholm..
Jag var ju själv och hade några timmar på mig innan jag skulle möta upp sandra så jag gick runt och runt och runt.. shoppade ett linne och två tröjor men det var allt.. vid halv 19 möte jag upp sandra och det blev två glas vin och MASSA snack!! jätte trevligt..

I dag blev det en lugn dag med kajsa i stockholm. Vi har fika och myst och lite shopping blev det idag med;) tre par skor.. hehe

I morgon har jag en arbetsintervju och den är i solna så jag måste upp 5 i morgon för att ta mig halv 7 i stockholm.. jobbigt men vad gör man inte..

 håll tummarna för mig!

 

Kommentarer
Postat av: VT

Jag håller tummarna! Hoppas att allt gått bra idag.

Kram

2011-01-14 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback