Tjejer!

Det var ett tag sen jag skrev men det är för att min internet försvann, jag skulle göra om det men har haft så mycket för mig dom senaste dagarna så jag har helt enkelt inte haft tid.. måste också erkänna att jag inte har vetat hur ajg ska göra så har ringt min underbara moster och hon fick hjälpa mig så nu vet jag och ska fixa de sen..


När jag bodde i uppsala så tog eve med mig på middag med tjejerna:)
Ni vet tjejer, vi pratar om allt och P-piller kom upp på samtalet.. En av tjejer hade under dagen varit till apoteket för att hämta ut nya p-piller men det var slut!!
Hon har samma märke som mig, cerazette, dom sa på  apotektet att dom var slut i hela stockholms området!
Jag tänkte direkt men ta en vecka av mig så ber jag mamma hämta ut åt mig i luleå så jag klara mig..
jag tänkte att jag chansar och går in på ett apotek bara för att kolla men dom hade ju slut. Jag får då redda på att det är slut i HELA sverige!! tom i luleå!! fan panik dom kommer först in i början av mars va ska jag ta mig till.. sluta och sedan börja igen FAN heller...........!

så nu vet ni som använder cerazette att det är totalt slut i HELA SVERIGE!

men om någon har en karta jag kan få, jag ger så klart tillbaka sen, skulle det vara underbart!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback