Uppdatering:)

Dagarna har bara flygit förbi så nu är det dax för lite uppdatering:)
I onsdag var jag på en jobb intervju på body shop i solna. Jag tror det gick bra men man vet ju aldrig, men hoppas kan jag iaf.. 
Jag ska tillbaka dit på onsdag och prov jobba så jag tror iaf jag gjorde ett bra intryck;)

I fredags följde jag med eve på en tjej middag men lite gamla och nya ansikten, väldigt trevligt var det med middag och massa snack.

jag hade planerat att åka hem under helgen men va någon dum anledning så gick det bara ett plan på lördagen och den missade jag ju så klart. jag hade tänkte fara på lördag till luleå och bara bytta väska och lite kläder och sen fara tillbaka på tisdag men så blev det ju inte nu men känns helt okej, det hade kostat så mycket pengsr för att bara vara hem två nätter så jag stannade:)

Jag har bytt boende!
under veckan har jag bodde hos min kusin i uppsala men har nu flyttat in hos min mamma kompis i stockholm.
Hon har två jätte söta flickor på 11 och 7, jag trivs redan och dom verkar då tycka om mig:)
På fredag flyttar jag vidare till lisa som har en extra säng att låna och där ska jag bo i ungefär en vecka, jag hoppas så klart jag har hittat något "stabilt" boende till dess, håll era tummar för mig;)

Veckan blir nog ganska lugn eftersom dom flesta jag känner här pluggar och har tenta på fredag. Dom pluggar som idioter (så klart) och jag hoppas det går bra för dom:)

Nu ska jag sova lite, är faktisk ganska trött så sov så gott så snys vi:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback