Stockholm!

gud vilken dag.. men det har inte hänt något vilket är ganska skönt.. lite grejer har hänt iaf bla. har jag fasnat i buss dörren när den öppnades:/ jag var tvungen att skrika åt busschauffören -jag sitter fast!! och ALLA tittade på mig så klart.. haha klant som vanligt!
Efter jag kommit lös från bussdörren så åkte jag vidare till stan. Jag försökte hålla mig borta från alla kläd och sko butiker för FAN jag har inte plats i mina väskor.. jag har till och med varit tvungen att lämna två par i uppsala:/
Idag var det jakt efter en större resväska.. haha sant jag bär nu runt på tre väskor och det rymms inget mer så behöver en större så allt kan få plats på samma ställe..! hittade ingen under 1000 lappen och får tillbaka till mitt nuvarande boende och gick in på blocket och där hittade jag några stycken så jag får se om dom svarar på mina mail;)

Ikväll har jag varit helt förstörd, nja inte så allvarligt men jag har varit såå trött att jag nästan somnade vid 7 men tvingade mig upp eftersom jag vill kunna sova något i natt.
Idag fick jag även en underbar nyhet... JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!!! En 4 hyfsat nära stan:D
Jag ska bo med en tjej till, hon går skola med fredrik, och vi ska fara och kolla på den på fredag.
Jag hoppas som fan att den är fin och ser något modern ut;) men helt underbart!!! oj hoppas också att jag trivs med bruden jag ska bo med.. hehe!

under kvällen har jag sett på idrottsgalan, SVERIGE VANN! haha skoja men det var roligare än jag trodde och
det gjorde ju inte saken sämre att jag satt med svenska damlagets tränare, Åsas man:) fick veta lite lur om en hel del folk, väldigt roligt och intressant må jag säga;)

I morgon ska jag till kista och kolla på gud vet vad;)

ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback