sambo!

I fredag fick jag äntligen träffa min nya sambo..
Johanna, jätte gulligt tjej men en hel del energi. D et var jätte roligt att få träffa henne och vi han också äta lite lunch och prata en hel del.
Vi fick se våran lägenhet för första gången och just nu ser den helt förjävlig ut men vi ska göra den jätte fin. just nu bor en familj där och dom är mitt i flytten till en större lägenhet därför var det väldigt stökigt men vi har var sitt rum, stort kök, ganska litet vardagsrum, fin toa med tvättmaskin!! vi har också en diskmaskin!! helt underbara!! jag längtar som fan tills vi flyttar in och får göra det lite som vi vill:D

inflyttning den 1 mars men vi får kanske flytta in lite tidigare och det hade ju varit skönt så slipper jag  flytta omkring som jag gör just nu!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback