Nytt år! Ny början!

Nu är min sista schema lagda helg på allstar slut och det känns lite jobbigt att lämna alla underbara tjejer och killar jag jobbade med dom senaste månaderna.. vissa stunder har varit riktigt roliga och sen ganska jobbiga stunder men då har alltid min tjejer fått mig på bättre humör

Detta är en ny början!
Och allt börjar med en ny uran!
Jag fick den här i julklapp av david och anja:) den har redan börjat fyllas men det är ju mycket kvar innan den är full och denna gång ska bara 5:or och 10:or in.. 1 kronor tar bara plats och är inte värd så mycke och lappar tar bara plats så att inte så mycket ryms när dom breder ur sig:/ så bara stora mynt:D 


Jag sitter vid dator nu och kollar flygbiljetter till stockholm. En enkel!
Jag är väldigt nervös att det har gått så snabbt men ser framemot det så mycket.. Mitt "lilla" äventyr! äntligen har tiden kommit..
Jag far på onsdag och har en intervju då och ska även möta upp sandra och hennes vän för några drinkar.. sandras kompis ska utomlands ett tag och då ska jag ev få hyra hennes lägenhet.. ååå gud så nervös ajg är men jag kan itne sluta le jag hoppas nu bara jag får jobbet på body shop men funkar inte det får jag kolla vidare men jag är på väg iaf..

Jag älskar luleå men jag behöver komma borta här ifrån.. det finns för mycket här som jag inte älskar.. staden finns ju kvar och min underbara familj och mina underbara vänner.. jag kommer sakna dom så galet mycket men dom är bara en timme bort;)

önska mig lycka till:)


två av dom bästa:)

 

Kommentarer
Postat av: erica

DU FÅR GARANTERAT JOBBET! Annars är de knäppa! MAssor av lycka till dig emilia!

2011-01-09 @ 21:04:39
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag lovar att intervjuen kommer att gå skitbra, du är ju bäst! Håller tummarna för lägenheten, peppar peppar. Vars får man tag på så där fiffiga urnor? :) KRAM

2011-01-09 @ 22:36:03
Postat av: Gisela

Lycka till Gumman!! Hoppas att allt löser sig =)Kramar

2011-01-10 @ 07:03:16
URL: http://giselab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback