långt pass

Natten till den 7 januari somnade jag inte för än klockan 7 på morgon:/ jag skulle träffa jenny för en fika, har inte sett henne sen i somras eftersom hon bor i tyskland. jag fick ungefär 4 timmars sömn sen ringde klockan:/ eftersom jag hade ett 12 timmars pass på allstar så avbokade jag fikan pga sömnbrist:( skit tråkigt men jag kunde verkligen inte somna....

men vi bestämde att jag skulle komma till tyskland ist så det känns ändå okej;)

jag har just kommit hem efter det långa passet.. 16.00 till 03.30 galet trött men vad jag man inte.. i morgon väntar ett till långa pass tilloch med längre då jag börjar klockan 15.00 och jobbar till 03.30..

tungt... jaja ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback