The time is now!

Idag när jag var på stan med sofia så ringer min telefon med ett nummer jag inte kände igen.. Jag missar att svara men ringer upp direkt.. FAN VA TUR ATT JAG RINGDE UPP!! Det var kajsa från body shop i stockholm, jag har ju en intervju på body shop på drottning gatan på onsdag. Intervjuen är för en extra tjänst men nu ringer hon 
och berättar att dom söker personal på en annan body shop i stockholm och då gäller det inge extra utan dom har en tjänst att erbjuda mig.. Förstå om jag blev glad!! så på fredag ska jag till den andra butiken och ha en intervju där!!!:D så galet glad!!
Kajsa jag ska fan bjuda dig på en hel kväll!!!

När jag kommer ner till arlanda i morgon ska jag direkt till min kusin i uppsala och sova där en natt.
Sedan vet jag ej hur jag ska göra men T-centralen är väl öppen hela natten;P haha jag ska hitta ett bra och billigt hotell att sova på i två nätter sen får jag se om jag kommer hem över helgen eller om jag får stanna hos någon annan.. Det blir lite att bo i resväskan men jag ser framemot det som fan!!!
På onsdag ska jag även träffa sandra och henne vän som jag ev ska få låna lägenhet ifrån:D

på torsdag är jag ledig så om någon är i stockholm, RING så ses vi;)


Have you heard the news today
I'm leaving town
I'm cashing out
This town's too small for me to stay
The time is now
I'm heading out

Baby, I still need ya
but if you stay
I'll leave ya
Cuz I gotta get away
And if I ever see ya
My heart is gonna bleed
but I'm leaving either way

My darling baby
This is a warning
said that I'm leaving
on Monday morning
You'll get no answer
No use in calling
because I'm leaving
on Monday morning

This flower needs somewhere to go
No room to grow
on these dusty roads
I got two tickets and a dream 
16.55 I'll save you a seat

My darling baby



 

Kommentarer
Postat av: Gisela

Love that song. Hoppas att du får jobbet =)



Kram

2011-01-11 @ 05:31:02
URL: http://giselab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback