Äventyret i stockholm fortsätter - Kista!

Idag vaknade jag med en sprängade huvudverk:/ jag somnade om ett par timmar och vid 13 kunde jag tillslut ta mig upp:)
Jag for iväg till kista idag, lite för att förstöra tid och shoppa lite (men säga inte till mamma)
Ni vet en sån där klocka som är en ring... JAG HAR HITTAT EN!! jätte fin, finare än jag trodde.
Idag har jag tagit kontakt men en gamla klass kamrat från mist, så jag får se om hon vill gå och fika med mig;) det var över två år sen jag träffade henne sist men jätte gullig tjej..

I morgon ska jag få jobba på body shop och nu börjar fjärilarna komma men jag försöker hålla lugnet.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer att gå så bra så♥

2011-01-19 @ 00:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback