Det blir inte alltid som det ska..

I helgen skulle jag på kvällarna festa med gisela och på dagarna skulle jag vara bakis men inget a det hände:/
Jag hoppade in för challe på olivers ist, jag behöver ju alla pengar jag kan få!
Nu har jag alkohol för två helger fram eftersom jag skulle ju festa förra lördagen också men då hoppade jag in och jobbade på allstar.. men lite alkohol i kylen skaddar ju inte;)
Fredagar på olivers är lite sega, vi var två som jobbade och det var väldigt lugnt men vi hade galet roligt:D
Ställningarna som vi hänger upp jackorna på kan bli VÄLDIGT elektriska så vi sprang runt och försökte ge varande stötar. Det var galet roligt:D
Lördagen blev väldigt jobbigt för det var såå mycket folk att det blev så fulla att vi inte kom fram där bak med jackorna.. Nästa gång ni är på olivers kolla hur smala gångarna är och tänk er sen när alla hyllor är fulla med kläder, du flyger fram eftersom jackorna kappar ens ben rakt av.. så då är det för jävligt att jobba. Jag hade tur att jag jobbade med rätt folk, för när alla blir stressiga så blir det en hel del fula ord och vissa saker man inte menar och då är det tur att man jobbar med folk som  verkligen förstår och inte tar illa upp och man ryter till lite.. Jag menar aldrig något jag säger när jag jobbar, jag säger ju inga hemska grejer men ryter till lite och då är det väldigt skönt att folk förstår en.. jag har också fått lite utskällningar ibland men det är glömt när kvällen är slut:)  för när alla jackor är borta och folket är ute då är allt som vanligt igen och man skattar och flummar lite..
Det var jätte roligt att jag fick hoppa in och jobba både på allstar och olivers:D Kommer sakna er brudar och så klart några till cockså;)

På tisdag har en jag en fotografering med johan:D jag vet än inte vad jag ska göra men det löser sig när jag kommer dit;)
På torsdag eller fredag återvänder jag till stockholm för på tisdag får vi äntligen flytta in i läggan:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback