Tillbaka:)

Det har varit ett litet problem att få internet till den här datorn sen jag kom hem så jag har inte kunnat skriva så mycket..
Jag blev kvar lite längre än jag trodde här i luleå. Mamma har brytit axeln så när pappa var tvungen att jobba natt i helgen ville jag inte lämna henne själv. Det blev en mysig helg bara hon och jag;)
jag har även hunnit med att äta middag med gisela och två brudar från hennes lag i lördag på allstar:)
vi tänkte se luleå matchen men tog lite fel på tiden så vi var där två timmar innan;P haha vi såg början och sedan for vi hem:) men det blev ändå en jätte trevlig kväll!!

I måndags skulle jag fara tillbaka till stockholm men blev kvar.. Elin skulle komma hem och jag ville träffa henne och sen var det inget speciellt som hände i stockholm så jag far i morgon ist..
Är jätte trött just nu och jag har inte packat något så det är väl dax att börjar..

Jobb letandet fortsätter....  Jag har sökt lite i kväll så vi får se;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback