Ingen koll

Jag brukar alltid vara den personen som vill ha allt under kontroll och jag tycker ändå att jag oftast har det men denna gång är jag helt ute och cyklar..
Jag flyger till stockholm i morgon för att skriva mitt kontrakt på lägenheten men vi får först läggan på tisdag..
Jag har alltså ingenstanns att bo i 4 nätter.. Jag är sämst att jag inte har kollat upp det här tidigare och skäms att jag måste ringa runt och fråga min vänner om jag får sova på deras soffa.

Jag skulle få bo hos en tjej kompis hela feb och då var ju allt lugnt:D sen fick jag ett medelande att jag bara kunde bo där en vecka och det var också okej från min sidan. Men dagen innan jag skulle komma så får jag ett till meddelande där det står att jag inte kan komma och bo där alls.. va fan skulle jag göra..!! jag blev jätte besviken på henne, hade hon sakt några dagar innan hade det varit lugnt men nu var allt bokat och klart och helt plötsligt kan jag inte komma.. tyckte det var lite dålig stil att göra så och inte ens ringa upp mig efteråt..

Hela kvällen har jag letat olika hotels att bo på  men alla är svin dyra:( men jag fick nyss ett medelande av en annan polare att jag får sova hos henne.. underbart människa!! jag har bott hos henne 3 gånger tidigare och det känns lite jobbigt att jag var tvungen att fråga igen.. men jag ska nog hitta på något som gör att dom inte tycker det är så jobbigt att ajg är där;) dax att packa klart!

Jag har med mig fan nästan allt jag äger för att jag sen ska kunna lämna det när jag får lägenheten..

luleå håller på att vinna där nere så måste springa!!:D
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback