Det blev att jobba!

IGår var planen att att skulle fara ut med gisela och festa men allt ändrades väldigt snabbt när challe smsade och frågade om jag ville jobba.. Jag kan inte säga nej till ett jobb när jag inte har någon inkomst så det vara bara att gå och jobba.. Men det är ju roligt att jobba också så det var inte som att bli dragen på något man hatar:)

Igår gick allt bra, väldigt lugn kväll men vi hade våra sätt att underhålla oss och jag lovar att vakterna undrade om vi hade blivit galna för vi sprang runt och försökte ge varan stötar.. haha jag låg nästan på marken för att jag skrattade så mycke..

nu måste jag iväg och handla mat men det blir olivers igen så har ni vägarna förbi kom och säga hej!! hehe;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback