15 feb

Alla hjärtans dag är över:D gillar inte riktigt denna dag eftersom den är SÅ överdriven!
det är väl bättre att överraska mitt i veckan med en middag eller en blomma? jag tror inte jag har fel det.. vem gillar inte att pojkvännen eller flickvännen har gjort en fin middag när man kommer hem???
Jag har själv varit den personen som blev arg på min kille när han glömde alla hjärtansdag men varför inte är ju inte speciellt me den här dagen!

Igår var jag och fikade med sofia och sedan tog vi ett glas vin på allstar och snackade väldigt mycke skit, en perfekt kväll helt enkelt;P

Idag har jag varit en snabbis på stan med min kusin josse och ätit lite lunch:)
Vi gick runt ett tag med insåg att det är på tok för kallt så vi skildes åt och nu värmer jag mig i mina mysbyxor:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback