Va gjorde jag igår?

Jo jag klantade till det ordentligt!
Jag skulle på ett vitkigt möte, jag ville verkligen gå för det var ett möte om hur man bygger upp ett förtag och massa annat jag ville se och höra.. Jag var helt säker att det var på örnässkolan, jag hade skrivit upp det så jag INTE skulle behöva fråga sen.. På lördadgen jobbade jag på natt på allstar. Jag började 21,00 och slutade  03,30 men jag var inte hemma förän vid kvart över 4. Det var en helvetes natt men huvudverk och massa fulla idioter..
Jag var helt död när jag kom hem men mötet på söndagen började halv 2 så hann inte sova allt så länge.
När jag kommer till skolan så ser jag INGEN! jag började ringa folk och då får jag reda på att mötet är på nordkalotten. jag har skrivit fel ställe på rätt dag och rätt ställe på fel dag, hade helt vänt om allt:(
Det var bara att ge upp, jag kunde aldrig cykla dit på en halv timme och när jag kom hem till mamma och pappa var jag så less och trött att jag deckade på soffan:/

Jag var inte direkt på bra humör när mamma och pappa körde mig till stan men jag hade lämnat en film hos adam och lisa så jag bad dom att lämna mig där, jag skulle bara hämta filmen och gå hem och sova.
När jag kommer in genom dörren så möts jag av de sötaste leendet som finns, lilys så klart;)
lisa bjöd på the och jag blev kvar. Tillslut var det tre ungar som sprang överallt i lägenheten och det var bara att hänga med. Jag blev piggare iaf och det var väldigt trevligt att träffa lisas vänner som också hade tagit med sina barn. nästan så man blir lite sugen att skaffa... hahaha!! men jag väntar nog ett tag till!!

sen gick jag hem och deckade!

Idag har jag jobbade. Vi har fått in ass snygga ringar och jag var ju tvungen att ha den snyggaste;p även fast jag börjar få ganska mycket smycken kunde jag inte låta bli..

idag har jag även haft ett mycket roligt samtal med thomas om att bitas! haha så galet det kan bli ibland:D

Nu ska jag sova för i morogn innan jobbet ska jag och mamma en snabbis på stan:D

HA DE!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback