Ont i hela kroppen:´(

I går var det "utbildnings dag" (personalfest) på allstar.
Det var galet roligt men inte lika roligt att vakna i morse, hela kroppen är typ förstörd känns det som.
Jag har slitit av 3 naglar ( det var ju inte meningen) en nagel är så förstörd att det knappt är nå kvar på den:/
Jag som skulle fixa naglarna på onsdag men vete fan om jag nu kan det:`(
Jag har också blåmärken men det får man nästan räkna med dock har jag två stycken som är alldeles för stora och lila för att jag ska ha kunnat gå in i ett bord så det är ett litet mysterium.
Min rygg är också helt förstörd och jag är rädd att ajg inte tar mig upp i morgon:/ jag har nämligen slagit mig i ryggraden så är lite orolig eftersom jag både har ont i benen och armarna nu också.. jag vet fan inte hur jag har slagit mig där men jag tror att jag har lutat mig mot en vägg och där var det något handtag eller något för har ju ett blåmärkt där också.. haha vilken kväll det blev..
men som sakt jag hade det väldigt trevligt och så så länge det inte är några allvarliga skador så kan jag inte klaga på något;)

Jo jag har även skurit upp min tå så jag kan knappt gå, haha! men lycka till att jobba i morgon Emilia

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback