Halloween


galet länge sen man jag har inte varit hemma.. jag hqar jobbat och slitit och till vilken nytta jag kan ju ändå inte använda pengarna till något kul för ajg ska spara:( fast det betyder ju att ajg har bra om pengar sen;D
Jag är lite trött just nu bara för att jag somnade på tobbes soffan och sen vaknade jag av att han klöser mig ( det var ju inte meningen så klart)
sitter här för ajg ska egentligen betala räkningar, men det är inte så kul:/

Mycket att göra i helgen!
I morgon ska jag sminka hela tiimari gänget till monsteR:) så om ni vill se hur vi gjortde så ska jag lägga upp bilder sen men det blir nog bättre om ni går in och kollar.. Det blir mycket blod men mer kan jag inte säga;P
sen ska ajg fika med min mormor och efter det ska jag till mina pojkar ingen och vara barnvakt till klockan 22.
börjar på allstar klockan 22 så det blir att skynda sig som fan!!

Lördag enlga till 17 sen ska jag försöka  ta mig till boden så snabbt jag kan... LYCKA TILL!! ingen som är på väg till boden vid 17 tiden snäll höra av er!!
När ajg väl har kommit fram till petra är det bara att göra sig klar och sen börjar FESTEN!! det var så galet roligt förra året så jag har inga tvivel o m att det kommer bli lika roligat denna gång!!
men det roliga måste ju ta slut någopn gång och eftersom ingen kunde ta mitt pass på söndagen så måste jag ta mig till luleå så fort jag kna på söndagen för att jobba.. skit skit skit va less man kan bli ibland!!!

nu ikväll ska jag packa en stor väska med blod, hårfärg och massa annat skit jag måste ha med underhelgen!!

ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback