..........................

Hej! nu är ajg äntligen tillbaka från tre veckor från helvetet..
Det kanske inte bara har varit helvete men väldigt mycket att göra och stressigt som fan.
jag ska ta tid till mig och berätta allt ajg gjort för det är en hel del jag har hunnit med..
först idag är det den första dagen då jag är helt ledig och även idag ahr jag mycket att göra men det är mest bara städning i mitt nya rum och fixa i min garderob..
Helt ärligt hade jag velat vara i stugan nu och bara kolla ut mot älven och inte göra något annat i två timmar.

Jag har ju flyttat hem till mamma och pappa så bilder från det ska jag försöka fixa och jag har hunnit vara i stockholm och hälsat på sanna och sökt jobb. jag har jobbat som en tok men ändå hunnit med att få ner ett vin glas eller två;)

nä nu håller jag på att somna så ska försöka få i mig lite mat och leka med lily sen återkommer ajg;)

ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback