vilken underbara dag!

I dag har jag inte gjort något! jag har nästan glömt bort hur det är att inte göra något för jag har alltid haft något att göra den senaste tiden men det har varit roligt:)

Igår gick jag och la mig redan 20.30 för jag var bakis och hade jobbat hela dagen så kände mig inte på topp:/'
jag somnade en stund men vaknade senare under kvällen av att jag hade så ont i halsen och värre blev det, jag vaknade flera gånger under natten av att hela kroppen gjorde ont. Det kändes lite som om jag hade varit på ett träningspass ungefär monster passet för längesen med maira då vi tränade body pump, cykling och boxning i tre timmar då var man slut..
Jag ville ligga kvar hela dagen men tog mig äntligen upp och åt lite, det var iaf en väldigt skön dag och jag har bara vilat..
Under kvällen har vi varit hos Lisa, Adam och Lily och fikat och nu ska jag vidare till T..

Så vi höres i morgon

jobbar på engla hela dagen så har ni vägarna förbi kom in :)

 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åh, vad roligt! Den här bloggen har jag väntat på ;)

2010-11-02 @ 02:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback