Killen

Det här hände förra fredagen + lördag.
en kille kommer fram och ska lämna sina jacka. Han tittar lite roligt på mig och säger att ajg är söt.
Jag säger abra tack så mycket för man får höra alla möljiga saker när man jobbat i garderoben på allstar..

Ett bra tag senare komma han fram igen och så här säger han då

Han: du är väldigt söt!
Jag : tack så mycket...
Han: vad göra du på tisdag?? 
Jag: jag jobbar på mitt andra jobb då, varför undrar du det?
Han: måndag!?
Jag: då jobbar jag också:(
Han: jag ville gå på middag med dig;) men jobbar du hela tiden, har du inget liv..?
Jag: haha ja jag jobbar fan hela tiden och ja jag har inget liv! haha
Han: då måste du vara singel!
jag: haha ja det kan man säga..

Då tar han upp sin mobil
Han: då måste jag få ditt nummer!
Jag: nja lite mer än så måste du nog kämpa innan du kan få mitt nummer:P
Han tittar på mig och sedan säger han: du jobbar hela tiden, du är singel och har inget liv därför måste du vara ganska desperat just nu, så vi skippar mellan tjorvet och jag får ditt nummer!

Jag ville dö av skratt!!
han kom tillbaka på lördagen och sa att det här är våran andra date så nästa fredag ska jag ha dit nummer då blir det våran tredje...
Jag var ledig i fredags, gick ut med lisa ist, så jobbade ej men fan va roligt om han hade kommit tillbaka.. i lördags såg ajg ej om han var där.. hahahaha! vissa är bara roliga när dom kommer fram med sina komentarer..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback