har ni kolla?

Har ni kolla att

- det är en månad till jul?!!!

Jag får panik när jag tänker på de. Tiden går för snabbt ibland men nu har den gått alldeles för snabbt!
Idag har jag jobbat och hällt i mig kaffe.. tre koppar har det blivit idag och jag börjar tycka att jag överdriver med kaffet ibland men när dom ropar på radion att nu är det 15.00 kaffet, då kan man inte låta bli;)
Ikväll ska jag hänga med grabbarna eller viktor iaf men hoppas att resten är där också! dom ska ju fara iväg igen till asien och blir borta allt för länge:(
Min planer för det nya året är stora. Jag ska FLYTTA till stholm:D ska bli så roligt, läntgtar som fan men det är först efter nyår så jag får inte längta för mycket eftersom då njuter jag inte av julen eller av nyåret men det är roligt som fan när jag äntligen har planer för vintern och året framåt:D
Jag hade mer än gärna farit till asien men gänget men pengarna räker inte till allt och nu har jag velat göra den här flytten i snart två år så jag måste kämpa för det. jag får sen fara och resa men min gubbar och gummor;)

nu ska jag och se tv innan pappa kommer hem och ska se nyheterna! ha de!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback