Halloween 2010!

Förra helgen var det halloween hos petra igen. Det börjar blir en tradition att fara dit under halloween och om jag får kommer jag nästa år också:)
Det är alltid så roligt att komma till petra för alla är så på G när det väl gäller;P haha!

vill bara  säga snabbt att mitt hår skulle bli gult men det blev det INTE som ni kan se längre ner så jag fick ändra plan totalt och bli punkare istället;) haha





så här såg mitt hår ut i "verkligen" men med bilxt var det en helt annan sak;D haha 

 

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

hahahaha...ne fifan...måste ha lite mer fantasi och komma på nån bättre "utstychel" till nästa år än en "vikinig" :P plus att man kanske skulle ta bort streckkods lappen vid skägget också? eller?

2010-11-06 @ 18:20:52
URL: http://mythic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback