ha de!

Idag har jar varit och fixat mina naglar:D Det är exakt som att klippa håret, det är så skönt när något pysslar om en och man blir så fin efteråt;)
Efteråt gick jag och sofia och tog en fika och myste på stan en snabbis:D jag hittade en spets tröja från gina, det börjar bli ganska många spets tröjor nu men perfekta att ha både på vintern och sommaren.
Jag hittade även en kalender, inte exakt den jag ville ha men från samma märke så det blir perfekt;D

Jag har ingen aning vad jag ska hitta på ikväll men det är hockey och då betyder det att david och anja är på väg hit så det blir trevligt..

dator jakten är i gång på allvar men jag kan itne bestämma mig vad jag vill ha för någon för det är lite svårt när jag inte fattar något om datorer:/

så här ser den nya kalendern ut;)

 

Kommentarer
Postat av: erica

säger bara, personligalmenacka.se

världens bästa kalender!

2010-11-23 @ 21:36:34
URL: http://humilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback