Flytten hem till päronen

Ja då ska jag äntligen berätta lite om flytten från P till P (från paradiset till päronen)
Det har hänt så mycke dom senaste veckorna att jag nästan har gått in i väggen..
Dom har varit riktigt jobba men jag har också hunnit med att ha lite kul;)

28-30 sep
Haha jag trodde jag hade allt under kontroll men så var inte läget. Jag skulle vara ute ur lägenheten den 30 och hade räknat med att få vara ledig på måndag den 27 för att kunna börja tömma lägenheten men linda kunnde inte ta mitt pass så jag vara tvungen att jobba ändå. Min underbara familj kom till undersättning, medans jag jobbade var dom i läggen och tömde den. Jag fick så grymt dåligt samvete när jag viste att dom kämpade på  i lägenheten och jag bara satt på jobbet:/
vid 19 slutade jag och for hem för att kolla om det vara något jag kunde hjälpa med men dom hade gjort ist allt:D
jag vara på rätt dåligt humör eftersom inget hade gått som jag tänkt det och dagen efter började stäningen som jag inte riktigt så framemot. Jag stannade in läggan över natten för att snabbt kunna börja städa. Andre var snäll nog att hålla mig sällskap under kvällen och jag borde ha vetat bättre men jag trodde han skulle göra mig på bättre humör men han kunde inte låta bli att retas om läggan..




På tisdagen den 28 sep började städande. Mamma kunde inte hjälpa till så mycket men hon gjorde sitt bästa och ajg gjorde resten. Jag var rätt trött och less efter allt putsande och flyttade men städandet var inte klart utan jag och mamma kom tillbaka på onsdagen och gjorde det sista. vi han det just med det sista innan jag var tvungen att göra mig klar dör att jobba igen.

det blev väldigt många koppar do här två dagarna..
 


På torsdagen var det besiktning  och jag KLARADE DEN!!! JAAA!! hehe!
Nu var det bara att fixa klart i mitt nya rum.



och det här bara vara en del som tog upp hela våran hall..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback