ÄNTLIGEN!!

Nu har jag äntligen fått min nya dator!! det tog lite tid och massa tjorv innan den var igång men nu sitter jag äntligen i mitt rum och skriver här.. det är väldigt skönt att ha en egen dator igen, det är jobbigt att dela dator plus när det inte går att flytta omkring.. bortskämd eller hur;P
det är lite jobbigt att "lära känna" datorn, exakt vars allt ligger och allt är mycket mindre så känns lite konstigt..
men jag lär mig nog ganska snabbt hur allt funkar:)

Har varit över till viktor en snabbis ikväll och bara kramat om han eftersom han och grabbarna far iväg till thailand i morgon och jag vet inte när jag får se dom igen eftersom jag far ju i januari iväg och dom kommer först hem till luleå den 5 mars. Jag har försökt övertala viktor att stanna i sthlom en natt så jag får träffa han men jag tror att han kommer att vara ganska sugen att far hem.. men ska försöka lite till;)

ska jag försöka se en film nu om jag får det att funka så klart;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback