Allstar!

Igår jobbade jag på allstar och kvällen blev mycket bättre än jag trodde. Jag har varit sjuk ett tag nu, en jobbigt hosta som bara vill komma tillbaka. Jag mådde skit i fredags och kunde då inte jobba men efter lite( väldigt mycket) sömn så var jag på fötterna igen och redo för en hel natt!

Innan middagen hämtade jag lisa och lily till lerbäcken så dom slapp vara ensam eftersom adam jobbade.
Sen blev det goo kyckling sallad och hockey (LULEÅ VANN 3-2 för dom som missade det) men mest bus med lily:)
bastu och vidare till allstar..
kvällen började lite jobbigt men sen blev allt mycket bättre;) det var en riktigt rolig kväll och inte alls många idioter:D

hur mår viktor idag? nja kanske inte så bra men kom inte till mig och säg att du mår dåligt! det var ju jag som ville ta drinken ifrån dig;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback