30 nov

Det är så tråkigt att försöka hitta på något att skriva när inget har hänt idag mer än att jag har jobbat hela dagen..

I morgon är jag ledig! då ska jag försöka mig på den stora tvätt högen som tar upp halva rummet;) har hunnit med lite av den men fan det är mycket så i morgon dirket när jag vaknar så blir det att sätta in en.

tänkte även försöka ta mig in till stan om någon skulle vara intreserad att hänga på eller bara ta en fika säga till:D
Jag har lite julklappar att fixa och sånt. jag ska försöka att inte vara så sen som sist då jag sprang på lunchen och fixade dom sista dagen innan julafton..
hur går det med er julklappar har ni börjar eller är det för tidigt?
plus om någon vet vad man kan ge två killar som är 27 och 25???? jag är fast där!
bröder är alltid jobbiga;P

sitter nu på min nya dator ( ni kommer höra det mycket, är såå stolt haha!) och har har snart lärt mig det mästa men hur man slår på kameran det kan jag fan inte komma på!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback