trevligt kväll!

Ikväll har Elin varit här och myst:)
Jag var tidigare och handlade med mamma och pappa och blev galet sugen på tacos och då sms elin (det var som menat) så jag frågade om hon ville komma och äta middag hos mig och det ville hon ju så klart. Vi skulle gå och handla men hamnade på stan och jag hittade två par shorts, det är svårt för mig att ens hitta ett par som jag gillar och nu hittade jag två så jag slog till direkt!:D

Efter ett bra tag på stan tog vi oss tillslut hem till mig där vi gjorde Tacos. Jag har inte ätit tacos på såå länge så ni kan fatta hur gott det här var!! oj oj väldigt gott..
Efter maten dog vi på soffan och handlade framför facebook;) 
Vi gjorde även efterrätt;) Jag skulle ta bilder men kameran hade inga batterier.
Vi hade köpt glas och hallon, jordgubbar och kiwi det var så galet gott!!

Super mysig kväll och nu är det lägg dax

Kram kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback