26 maj 2010

Idag händer det inte så mycket men i kväll då blir det lite mer att göra.
Som jag har skrivit tidigare så ska jag hålla i ett make up party och jag är lite nervös över det. Jag hoppas ju att det ska gå bra men ändå, man ska ju vara lite nervös för då vet man att det betyder något för en.

Ska till lerbäcken vid 4 (där kalaset kommer vara) och innan dess måste jag kolla igenom lite saker..



I morgon ska jag fika med charlotte och sen måste jag iväg till storheden och köpa ansiktsfärg till barn. Jag ska ju sitta på shopping hela lördag och sminka barn. Shopping har ju byggt om ganska mycket och på lördag har dom öppnings premiär och då händer det en massa saker!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback