Smart sparande!!

Idag har jag jobbat igen efter 4 dagars ledighet eller tre dagar och en sjuk dag:(
Det var kul att vara tillbaka på jobbet men i dag var ju ju extra duktig och tjänade extra mycke pengar genom att cykla till storheden:) Bussen kostar annars 20 kr dit och 20 kr hem så 40kr till annat kul!
Sen var jag också jätte duktig och tog med mig lunch så där tjänade jag 45 kr:)

Hehe visst är jag duktig!?;)

På jobbet kände jag mig trött så tänkte att jag skulle hela vägen hem och dö på soffan men så började jag sms med sanna, som har varit utomlands, och på väg hem så tog jag en liten sväng förbi henne.
Hehe liten sväng!! jag kom just hem och jag slutade 19. Jag skulle bara förbi en timme eller något sånt men stannade lite väl länge för det var såå trevligt:D

Skriver mer i morgon för nu håller jag på att dö på soffan och sängen är mycke skönare.. eller golvet är till och med skönare än min soffa!!

Ha de!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback