Nu vill jag bara må bra!

I natt det var en sån där helvetes natt igen.. Tredje på raken nu då jag inte kan sova.
Jag har såna här perioder ibland då jag inte kan sova men denna gång är det magen som jävlas.. Jag har ont hela tiden och ibland känns det som om någon sticker en kniv i magen, så jobbigt är det..
Jag har ju äntligen fått en tid för undersökning men fan det tog då 5 månader. Jag har gått dit och dom har inget gjort ett skit sen har jag ringet till en annan läkare och då har han kollat lite saker men hörde aldrig av sig så då var jag tvungen att ringa och säga att nu måste jag få en tid!!! jag har så ont att jag inte kan jobba, sova eller äta. Efter jag sakt det (vilket allt också är sant) så fick jag en tid.. fan va jag önskar att det inte är något allvarligt, jag blir typ rädd när jag hör andras historier och symptom fy fan om jag har....................... eller .....................



Vågar inte säga de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback