Min dag!

Idag har jag varit hos läkaren och gjort lite tester för att kolla på vad min magen håller på med.. Jag hatar att ta sprutor och så klart var dom ju tvunga att ta en hel del:/

Jag var helt död när jag kom hem och somnade på min "underbara" soffa till 16!
Då hade jag 4 missade samtal och 3 sms på telefonen. Jag måste ha varit helt död när jag inte ens hade hört allt de...
Under dagen har jag bara tagit det lugnt och lite senare vid halv 19 tog jag en sväng förbi maria och hämtade lite saker jag glömt där sen lördagen.

Nu sitter jag bara och ser sex and the city på 3:an och dricker the:) mys mys

I morgon jobbar jag!!


Och en sak till!
Till anonym som ville veta vars jag hittat smyckesstället som jag visar på en tidigare bild.
Jag fick den i födelsedagspresent av mina föräldrar:) jag tror att den är från Åhléns:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback