Midsommar!!

oj längtar som fan nu att få komma i väg........... till kalix:D haha helt underbart va!?
Det blir en midsommar i husvagn och massa underbara människor, alkohol och galet god mat;)
Ska bli så kul att göra något man inte gör så ofta.
Det blir boden gänget jag far med petra,erika,emma,christoffer och massa mer, viblir runt 11 vad jag vet!
Två husvagnar har vi med oss och tror det blir ett tält också men jag har en stark känsla av att vi inte kommer sova så mycket:D
Vi far iväg på torsdag kväll och kommer hem tror ja söndag eller lördag kväll..

I morgon har jag en hel del att göra. Jag jobbar bara halv dag och jobbar morgon så hinner med en hel del:)
Jag måste hem till lerbäcken och hämta en sovsäck och lite andra saker och så måste jag till systemet och köpa lite alkohol...

NU ska jag sova!!

Haha en sak till viktor följde med på promenaden men han var mycket negativ!! haha jag ska fan tvinga med honom fler gånger;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback