En underbar Midsommar!

Jag vill bara börja med att säga tack för en underbar midsommar! Helgen har varit perfekt och galet roligt har jag haft:)
Jag har inte så mycke bilder men ska lägga upp dom jag har sen ska jag sno några från erika eller emma eller petra;P

Jag, Petra och Erika for dit på torsdag kväll efter jobbet och då var alla andra redan i kalix och väntade på oss men dom hade redan hunnit korkat upp ölen så det var bara att sätta igång! haha! jag fick tom träffa lite nytt folk, fredrik som är jossans kille och rickard som var en gammal polare till hela gänget men som jag aldrig träffat tidigare och det var ganksa skumt eftersom jag festat med dom här ett bra antal gånger.. Men men ibland ser man inte vad som finns framför ögonen.. och nu menar jag inte så!!

Fredagen började med att jag blev väckt av rickard som vaknade redan halv 9!! Jag är ingen morgon person så att blir väckt vid den tiden när man också är lite bakis är inte så bra.. 
men jag gick tillslut upp vid 10 för solen sken rakt i mina ögon.
Vädret var ju helt underbart. vi låg och solade till halv ett sen blev de lunch. Det blev pastasallad, sill, prinskorv och patatis och jag hjälpt till som fan.. JAG gjorde salladsdressingen!! grymt stolt!! hahaha!! 
sen solade vi lite till och gjorde kransar till kvällen;)

Senare under kvällen gjorde grabbarna middag åt oss medans vi gjorde oss fina inför middagen..
resten av kväll är lite suddig.. haha skoja bara men kvällen blev riktigt bra och galet roligt..

Så tack igen för en underbar helg som gav många roligt minnen;D







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback