Måndag!

Idag har jag varit på stan med rebecca:) eller jag skulle på stan och göra lite saker ändå men så ringde hon och vi gick en stund tillsammans, mycket mysigt;)
Efter "allt" shoppande, det blev en tröja, så blev jag så trött så jag gick hem och somnade på soffan.
Jag har sakt det tidigare och jag säger det igen! Min soffa är det oskönaste soffan i världen, jag fick vända mig om hela tiden för att jag fick ont i benen pga att den är så hård!!!!!!

senare i kväll där vid halv 22 så ringde viktor och vi tog en fika och en promenad runt stan. Romantiskt va haha!!
Jag har ju börjat lite smått med morgon promenader, när jag orkar, och jag har faktiskt fått med ville att gå ut i morgon med mig:)
jag ville gå 9 men då var han absolut inte på jag drog mig tillslut till halv 11 och då ska vi fan vara på väg också.. och det gick han med på!! ska ringa och väcka han i morgon.. hehe

Sen jobbar jag resten av dagen;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback