Lyckad lördag som slutade på akuten!

Ja det är sant..!!
Igår när vi var och firade stina, som har pluggat klart till sjuksköterska, så fick jag galet ont i magen.
Jag hade de hela dagen men det är ganska vanligt att jag har de så jag tänkte att det går väl över...
Vid 21 hade jag så ont att jag var tvungen att ringa mamma, det hjälper alltid att prata med henne, det är så lugnande.
Jag försökte med allt, jag la mig på soffan, masserade magen och drack galet mycket vatten men INGET!!

Jag kände att något var fel när det inte gick över och jag fick bara ondare och ondare så jag ringde i panik till mamma som hämtade mig och vi for direkt till akuten... Jag har aldrig haft den känslan tidigare och det gjorde mig så rädd.. Jag mår bättre idag men inte bra. Jag har fått lite saker jag ska äta men nu måste något göras.. Fan va skönt att jag har tid hos läkaren nästa måndag...

 

Kommentarer
Postat av: sanna

Oj men emilia, jag läste inte din blogg förens nu, hur är de med dig? känner du dig bättre..

Krya på dig vännen min

2010-06-08 @ 21:50:32
URL: http://saganomrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback