Idag har jag:)

Ja idag har jag jobbat som ett svin med att inverntera och sen kom linda och löste av mig vid halv 3 och då cyklade jag hem. Jag hade lämnade cykeln på coop över natten för igår var jag verkligen inte på humör att cykla hem, jag var trött och grinig så tog bussen..
Jag har varit riktigt duktig den senaste veckan:)  Jag har varit på morgonpromenader:D skönt som fan när man kommit hem från de men innan du ska gå, då du ligger i sängen, då vill du bara dö och inte röra dig alls men två gånger har jag nu varit ut och cyklat två dagar:)
I morgon blir det ( hoppas ja) att gå ut igen. Jag har hittat en liten runda som tar ungefär 40 min och det är inte i någon skog men ändå inte exakt vid bil vägen heller så att alla ser en, det är viktigt!!

lördag lördag lördag!!
I morgon, jobb!
På kvällen fest hos linnea ( ska ta ganska lugnt eftersom jag jobbar på söndag)


IDAG igen!!
när jag kom hem från jobbet så var klockan ca halv 4 och jag gjorde en tidig middag och sen lunch sen gav jag mig ut på stan.. hehe ibland går det fort att shoppa;)
jag hittade allt jag behövde på mindre än en timme.
Jag ska visa lite bilder sen men nu är klockan mycke så ska sova.. ha de!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback