Helgen!

I fredag var jag med viktor och simon. Det blev en liten kaffe paus i norrahamn och sen fotboll på tv:)
Viktor har ju blivit vuxen och flyttat hemifrån (Grattis lille bror, det var på tiden) så vi "firade" med lite chips och fotboll. England och Al............ något:D haha Emilia har koll;P
Matchen sög iaf men det vet nog alla redan:/

Lördag jobbade jag sen bar det av med buss till linnea som hade födelsedagsfest!! Fast det är först i morgon hos fyller år, och går med i 22-gänget;P hehe
Kvällen var galet roligt. Vi var först på färjan och sedan vidare till allstar (för mig iaf) där jag möte upp brosan och lisa och johan och erik och massa andra:D
Jag jobbade dagen efter så kvällen blev ändå lugn (haha från min sida iaf, fråga inte mina vänner)

Och i söndags jobbade jag sen dog jag på soffan... var inte bakis på hela dagen bara väldigt trött!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback