23 juni 2010

Det har hänt mycke idag och dagen är inte slut än.. Är grymt trött och vill bara sitta i soffan och mysa med en viss person men det är lugnt jag får ta och träffa dig en dag.
I morgon bär det av till kalix efter jobbet och jag har varit på systemet idag och shoppat glatt!!;) haha
Som sakt det har hänt mycke idag och en grej jag aldrig mer vill vara med om. Det är ju så klart inget farligt eller så men jag säger bara orka!!!

Förresten för er som vill veta.. killen i alla filmer, den underbara och perfekta killen, han finns!! men jag vill ha skurken eller som adam, johan eller fredrik sa ( jag vara bara runt 3år när någon av dom sa de)
gurken;P hahahahahaha!

Nu ska jag till lerbäcken och hämta en sovsäck sen måste jag hem och packa och så kanske det blir en fika med elin och lina.

Ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback