Välkommen tillbaka Emilia!

Okej helt död och jag ska jobba en dag till sen är jag ledig söndag sen jobbar jag en hel vecka till.. men jag ska väl inte klaga det är ju jag som håller mig vaken hela nätterna och försover mig på morgonen;)

Iaf jag har jobbat skit mycket och sen varit helt död när jag kommit hem.. Igår gick jag och la mig 22 för att jag inte skulle försova mig, plus så la jag väckarklockan (mobben) två meter från sängen så att när den ringde så var jag tvungen att gå upp..

I morgon jobbar jag 10 till 17 och hade tänkte gå och lägga mig men min störda granne har fest och tydligen älskar gyllene tider och det är allsången på andra sidan väggen.. jag ska fan ge igen!! haha hämnden är ljuv jag säger bara de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback