Kul att slå sönder saker ibland:D

Jag har länge nu spara pengar i denna vackra urna. Varje gång jag har haft något i väskan så har jag stoppat in de här och det blev en lite summa iaf;D
Denna urna är väldigt bra för det är nämligen så att den går inte att öppna, utan när du ska ha ut pengarna måste du slå sönder den men de är ju meningen också, synd bra..men när du slår sönder den så får du önska dig något:)

 

Jag försökte ändå vara försiktig men det gick inte så bra:/
tillslut gick den i lite fel bitar än vad som va tänkt men det är inget lite superlim klarar av;)

Men samlandet fortsätter eftersom jag fick en ny av min bror och lisa när jag fyllde år! Den är svart vit men med större ränder:)

 

Kommentarer
Postat av: Erica

Vars har de köpt den??? vill också ha!

2010-07-09 @ 07:57:13
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ursöt...var hittar man en sådan ? ;)

2010-07-09 @ 12:17:59
Postat av: Anonym

Var kan man köpa en sån??

2010-07-25 @ 12:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback